W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym: wyzwanie dla CFO

Nieprzewidywalność i wysoka zmienność rzeczywistości biznesowej sprawiają, że CFO muszą dziś brać pod uwagę i jednocześnie zarządzać wieloma rodzajami ryzyka finansowego – od rynkowego i kredytowego, przez ubezpieczeniowe, aż po ryzyko operacyjne. Niewielu zdaje sobie jednak sprawę z tego, że ostatnie z nich – ryzyko operacyjne – nie dotyczy tylko dyrektorów finansowych, ale w dużej mierze także… wszystkich pracowników! Co to oznacza dla CFO i całej organizacji?

Weź udział w webinarium Klubu CFO, a już 21 maja 2019 r.:

  • dowiesz się, dlaczego ryzyko operacyjne nie dotyczy tylko CFO, ale każdego pracownika w organizacji i jakie kroki może podjąć CFO, by ograniczyć to ryzyko,
  • sprawdzisz, w jaki sposób działania pracowników i działów personalnych wpływają na ryzyko operacyjne,
  • dowiesz się, jak powinno się wyznaczać poziomy ryzyka operacyjnego,
  • pozyskasz sposoby na to, jak skutecznie identyfikować ryzyko operacyjne,
  • zyskasz wskazówki, dzięki którym skuteczniej zarządzisz tym rodzajem ryzyka.

Zgłoś swój udział, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Organizatorzy i partnerzy:

HBRP
ICAN
Cima
KPMG
Volvo
Milennim Bank
KPMG

Poznaj naszych ekspertów:

Maria Rosnowska, Director of Cluster Operations, TMF Group

Maria Rosnowska

Director of Cluster Operations, TMF Group

Absolwentka University College London, posiada dyplom zarządzania księgowego ACMA CGMA. Do londyńskiej siedziby TMF Group dołączyła w 2015 r., początkowo w dziale zmian wewnętrznych, gdzie była odpowiedzialna za projektowanie i wdrażanie docelowych modeli operacyjnych i rozwiązań technologicznych dla front- i back-office. W 2017 r. przeszła do zespołu ds. fuzji i przejęć i prowadziła operacyjną analizę due diligence i integrację po przejęciach. Od stycznia 2019 r. pełni stanowisko Director of Cluster Operations na Europę Północną i Środkową. Jest odpowiedzialna za działania operacyjne i usprawnienia w całym rejonie. Przed dołączeniem do TMF Group Maria pracowała w KPMG w Wielkiej Brytanii.

Przemysław Mencel, Dyrektor Finansowy, Cottonex Anstalt Group

Przemysław Mencel

Dyrektor Finansowy, Cottonex Anstalt Group

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, absolwent MBA Georgia State University Atlanta, FCMA, CGMA, CIMA Fellow. Ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami firm w trakcie restrukturyzacji oraz w okresie dynamicznego rozwoju, w międzynarodowych organizacjach (obszar EMEA) z branży handlowo-usługowej oraz produkcyjnej, 18 lat na stanowiskach kierowniczych, w tym z funkcją członka zarządu (odpowiedzialność za budżetowanie, planowanie, kontroling, raportowanie, płynność finansową, obszar audytu wewnętrznego, IT oraz HR). Posiada rozległą wiedzę dotyczącą mechanizmów finansowych, sprzedażowych, logistyki, marketingu oraz długoletnie doświadczenie w zarządzaniu zmianą kultury organizacyjnej i reorganizacji kluczowych obszarów firmy celem usprawnienia procesów firmowych oraz poprawy wyników finansowych.

Katarzyna Białkowska, Transformation Leader & Mentor

Katarzyna Białkowska

Transformation Leader & Mentor

Pasjonatka dzielenia się wiedzą (mentorka dla startupów oraz w Fundacji Liderek Biznesu, CIMA i SGH). Entuzjastka nowych technologii (blockchain) i sposobów pracy (Agile, Scrum, Design Thinking) jak również idei zrównoważonego rozwoju i Agendy 2030. Jako mentorka wspiera mentees w tworzeniu własnej drogi i samorozwoju. Jako liderka skupia się na rozwoju biznesu w obszarze infrastruktury organizacyjnej, obejmującej systemy IT, KPI / cele i systemy premiowo motywacyjne, procesy i procedury w całej firmie zwłaszcza na styku people/technology tak, aby w najlepszy sposób wykorzystać talenty pracowników. Wyższe wykształcenie na SGH oraz CIMA Associate, ponad 20 lat doświadczenia zawodowego (z czego 12 na poziomie zarządu) w Polsce i CEE, nie tylko w finansach, ale również w trade marketingu, produkcji i audycie wewnętrznym. Doświadczenie w branżach FMCG, B2B, Produkcji, Real Estate i e-commerce (BAT, Echo Investment, P3 Logistics Parks, Securitas), a także po stronie właścicielskiej tj. w Private Equity (Enterprise Investors) i jako członek Rad Nadzorczych w holdingach kapitałowych, w M&A i IPO.

Urszula Wysocka, Dyrektor rozwoju biznesu w ICAN Institute

Urszula Wysocka

Dyrektor rozwoju biznesu w ICAN Institute

Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz dyplom Executive Master of Business Administration Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest wykładowcą na WSB. W ICAN Institute odpowiada za rozwój programu ICAN Business Advisor oraz innych programów dla menedżerów i pracowników instytucji finansowych. W trakcie kariery naukowej i zawodowej zdobyła doświadczenie w zarządzaniu bankowością we wszystkich jej obszarach. Uczestniczyła w wielu projektach mających na celu poprawę efektywności zarządzania w największych bankach w Polsce. Pracowała w firmach należących do największych grup finansowych na świecie, m.in. w Pekao S.A., Banku Zachodnim WBK S.A. oraz PZU S.A., a także współpracowała z Komisją Nadzoru Finansowego oraz Związkiem Banków Polskich.

Data: 21 maja 2019 roku
Godzina: 10:00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział

Rejestracja na webinarium została zakończona. Dziękujemy za zainteresowanie.