W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Budowanie nowoczesnych zespołów finansowych – jak CFO może czerpać z wiedzy HR?

Zaproszenie na spotkanie Klubu CFO

Jednym z najważniejszych wyzwań stawianych obecnie przed CFO jest budowanie nowoczesnych zespołów. Liczą się tu kluczowe role dyrektora finansowego: zarówno jako lidera zmiany, który potrafi utrzymać pozytywną energię w firmie podczas realizacji planów strategicznych, jak i coacha inspirującego pracowników do rozwoju.

Stworzenie dobrze funkcjonujących przedsiębiorstw, wpisujących się w dynamiczną biznesową rzeczywistość jest więc wymagającym zadaniem. Do jego realizacji potrzeba aktualnych narzędzi oraz praktycznych wskazówek. Współczesne organizacje często jednak bazują tylko na teorii i korzystają z ograniczonych źródeł wiedzy w obrębie własnego działu. W efekcie nie rozwijają się na tyle dobrze, aby utrzymać satysfakcjonującą pozycję w świecie finansów.

Budowanie nowoczesnych zespołów powinno opierać się na konkretnych zmianach oraz świeżym spojrzeniu z zewnątrz. Od czego zatem wypada rozpocząć proces wdrażania rewolucyjnych rozwiązań? Jak dynamicznie i efektywnie ulepszać pracę swojego zespołu? Dlaczego dział HR może okazać się pomocny dla CFO?

Już 27 listopada o godz. 17.00 zapraszamy do udziału w zamkniętym spotkaniu networkingowym organizowanym przez Klub CFO we współpracy z Klubem HR. Jest to inicjatywa skierowana do dyrektorów finansowych, osób związanych z finansami w firmie oraz pracowników działu HR. Wydarzenie będzie miało w dużej części charakter warsztatowy – to świetna okazja do prowadzenia ciekawych dyskusji i nawiązania kontaktów biznesowych.

Na spotkaniu poruszone zostaną następujące zagadnienia:

  • W którym kierunku rozwijają się nowoczesne zespoły finansowe i jakie cechy posiadają?
  • Jak zmieniają się potrzeby pracowników w działach finansowych?
  • Które z aktualnych rozwiązań warto wdrażać w strategię swoich firm?
  • Jakie korzyści przynosi lepsza komunikacja CFO z działem HR?
  • Dlaczego CFO powinni współpracować z działem HR w procesach rekrutacyjnych?

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Aby dołączyć do uczestników, wystarczy zarejestrować się przez formularz zamieszczony na tej stronie. Zachęcamy jednak, aby już dziś zarezerwować miejsce – ich liczba jest ograniczona.

Organizatorzy i Partnerzy

HBRP
ICAN
Cima
KPMG
Volvo
Milennim Bank
KPMG
ETUTOR
EVENTORY
GRUPA PROGRES

Agenda

17:00 - 17:30

Rejestracja

17:30 - 17:45

Powitanie Gości
Urszula Wysocka, Ekspert ICAN Institute/HBRP

17:45 - 18:30

Wyzwania zespołu finansowego w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej firmy
Adam Marczak, Dyrektor Działu Skarbca, Eurocash S.A.
+ warsztaty

18:30 - 19:15

Wystąpienie eksperta HR + warsztaty

19:15 - 19:30

Przerwa

19.30 - 19.40

Przede wszystkim słuchać, czyli o relacji pracownik - firma
Andrzej Targosz, Prezes Eventory

19:40 - 20:40

Debata (CFO & HR)
Uczestnicy debaty:
  • Marzena Budziszewska-Pettyn - HR Manager CEE, DLL Polska S.A.
  • Magdalena Białek - Kierownik Regionu Rekrutacji Stałych, Grupa Progres
  • Marcin Andziak - Head of Finance and Distribution, Servier Polska Sp. z o.o.
  • Rafał Dembe - Dyrektor Finansowy, Unilink Cash Sp. z o.o.

20:40 - 21:30

Networking

Nasi eksperci

Marcin Andziak

Marcin Andziak

Dyrektor Finansowy i ds. Dystrybucji
Servier Polska

Biegły rewident i członek międzynarodowego stowarzyszenia ACCA zrzeszającego specjalistów z zakresu finansów i rachunkowości z 19 letnim doświadczeniem , w tym 13 lat na stanowiskach kierowniczych w spółkach z branży farmaceutycznej. Od 2016 roku odpowiedzialny za sprawy finansowe w tym zakupy, zarządzanie flotą i kwestie payroll w Servier Polska a od sierpnia 2019 roku odpowiedzialny również za dystrybucję. Posiada bogate doświadczenie zarówno w budowaniu działów finansowych jak również w kierowaniu dojrzałymi zespołami w organizacji.

Magdalena Białek

Magdalena Białek

Marzena Budziszewska-Pettyn

Marzena Budziszewska-Pettyn

HR Manager CEE, DLL Polska S.A.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UW, Studiów Podyplomowych z Prawa Pracy oraz Executive MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania. Od ponad 20lat pracuje jako HR Business Partner w międzynarodowych organizacjach. Swoje doświadczenia zdobywała w Ericsson Sp. z o.o. oraz Microsoft Sp. z o.o. gdzie w ostatnim czasie pracowała jako HR Manager na Europę Środkowo-Wschodnią w europejskiej centrali firmy w Monachium.
Główne jej osiągnięcia to m .in prowadzone z sukcesem projekty dotyczące zmian w organizacji, zarządzania talentami, plany sukcesyjne jak również budowanie zaangażowania pracowników. W 2013roku dołączyła do zespołu De Lage Landen Leasing Polska S.A. gdzie pełni funkcję Dyrektora Personalnego na Europę Środkowo-Wschodnią odpowiedzialna m.in. za wdrażanie zmian organizacyjnych w ramach grupy DLL, komunikację wewnętrzną a także za budowanie Działu HR jako strategicznego partnera biznesowego w regionie. Posiada certyfikację MBTI, Thomas International PPA/JOB, Feedback 360, jest certyfikowanym coachem i mentorem (Institute of Leadership and Management). Dodatkowo ekspertka fundacji Business Boutique (http://www.bboutique.eu) oraz wykładowca uczelni SWPS na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

Rafał Dembe

Rafał Dembe

Partner, Dyrektor Finansowy, Unilink Cash

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły głównej Handlowej w Warszawie. Związany z instytucjami finansowymi od 13 lat. Zdobywał doświadczenie m.in. w Banku Światowym, EFG Eurobank Ergasias (Polbank) i Deutsche Bank Polska. Członek Towarzystwa Ekonomistów Polskich.
Od 2013 r. Dyrektor Finansowy i współzałożyciel Unilink Cash: fin-techowego integratora rynku pośrednictwa finansowego. Działacz społeczny i wolontariusz.

Andrzej Targosz

Andrzej Targosz

CEO Eventory

Założyciel i CEO Eventory, wizjoner, mentor, biznesmen aktywnie budujący społeczności i wcielający się w wiele ról. Dodatkowo jest założycielem kilku firm technologicznych oraz agencji eventowej PROIDEA organizującej najlepsze w Polsce konferencje technologiczne i start-upowe. Swoją przygodę z biznesem rozpoczął już w wieku 17 lat i odtąd odważnie inwestuje w odnoszące sukcesy start-upy takie jak: Estimote, Jivr, Vbionic, Statsocial.
Jest zaangażowany w fundusz inwestycyjny Bitspiration Booster, który oparty jest o ludzi z praktyczną wiedzą o technologiach. Jego ulubioną rolą jest nieustannie rola kochającego męża i taty piątki wspaniałych dzieci.

Zgłoś udział

27 listopada 2018 r.

Uwaga: liczba miejsc ograniczona!

Po zgłoszeniu udziału otrzymają od nas Państwo e-mail z potwierdzeniem rezerwacji miejsca – tylko otrzymanie takiego potwierdzenia gwarantuje udział w spotkaniu networkingowym „Budowanie nowoczesnych zespołów finansowych – jak CFO może czerpać z wiedzy HR?”.

W przypadku braku miejsc również przekażemy Państwu stosowne powiadomienie.