W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Zaproszenie na spotkanie Klubu CFO

Zakres obowiązków współczesnego CFO drastycznie zmienił się w ostatnich latach. Dyrektor finansowy już nie tylko zajmuje się analizą dokumentów finansowych, lecz także jest jednym z najważniejszych menedżerów w firmie. A na jego barkach spoczywa odpowiedzialność za kreowanie przyszłości firmy i strategii jej rozwoju, co wiąże się z nowymi wyzwaniami. Aby sprostać temu trudnemu zadaniu, CFO musi rozwijać swoje kompetencje liderskie i łączyć umiejętności z różnych dziedzin.

BEFORE YOU ARE A LEADER, SUCCESS IS ALL ABOUT GROWING YOURSELF. WHEN YOU BECOME A LEADER, SUCCESS IS ALL ABOUT GROWING OTHERS. – JACK WELCH

Obecnie rola CFO nie sprowadza się jedynie do dostarczania danych i ich analizowania, ale sięga zdecydowanie dalej – teraz dyrektorzy finansowi są odpowiedzialni za podejmowanie decyzji, które dotyczą całej firmy i zarządzanego zespołu.

Bycie liderem jest obecnie koniecznością. Skuteczne przywództwo wymaga nie tylko rozwoju komunikacji i zdolności wpływania na innych, lecz także strategicznego myślenia i umiejętności spojrzenia z kilku perspektyw. Jak w roli lidera skutecznie łączyć kompetencje twarde z miękkimi?

Dołącz do nas podczas spotkania „CFO jako skuteczny lider” i dowiedz się więcej! W trakcie wydarzenia omówimy następujące zagadnienia:

  • Od centrum kosztów do centrum tworzenia wartości. CFO na ścieżce rozwoju (strategicznego) business partneringu - Jakub Bejnarowicz (CIMA), Anna Gregorczyk (Millennium Bank)
  • Oczekiwania CEO od CFO – partnerstwo czy podległość organizacyjna?
  • Debata CEO i CFO – jakie są oczekiwania obu stron w zakresie współpracy i wspólnego zarządzania firmą?

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Aby dołączyć do uczestników, wystarczy zarejestrować się przez formularz zamieszczony na tej stronie. Zachęcamy jednak, aby już dziś zarezerwować miejsce – ich liczba jest ograniczona.

Organizatorzy i Partnerzy

HBRP
ICAN
Cima
KPMG
Volvo
Milennim Bank
KPMG

Agenda

18.00 - 18.30

Rejestracja gości

18.30 - 18.45

Przywitanie gości

18.45 - 19.45

Od centrum kosztów do centrum tworzenia wartości. CFO na ścieżce rozwoju (strategicznego) business partneringu
Jakub Bejnarowicz (CIMA), Anna Gregorczyk (Millennium Bank)

19.45 - 19.55

Przerwa kawowa

19.55 - 20.55

CEO i CFO – współpraca i wspólne zarządzanie firmą - debata

20.55 - 21.30

Networking

Nasi eksperci

Jakub Bejnarowicz

Jakub Bejnarowicz

Regional Director, Europe, CIMA

Założyciel oddziału Instytutu CIMA w Polsce. Mówca i uczestnik konferencji poświęconych przyszłości biznesu oraz zawodu finansisty, współtwórca formatu spotkań liderów biznesu w branży finansowej Money Talks. Jest odpowiedzialny m.in. za prowadzenie działań edukacyjnych na temat idei rachunkowości zarządczej w regionie.

Anna Gregorczyk

Anna Gregorczyk

Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Przedsiębiorstw w Millennium Bank

Ma dwudziestoletnie doświadczenie w bankowości przedsiębiorstw w obszarach rozwoju produktów bankowych, sprzedaży, oceny ryzyka i strategicznych działań marketingowych. Bezpośrednio współpracuje z dyrektorami finansowymi. Źródła sukcesu w obszarze bankowości korporacyjnej upatruje w doskonałym zrozumieniu kontekstu pracy i wyzwań stojących przed osobami kierującymi finansami w firmach. Od 7 lat odpowiada w Banku Millennium za strategiczne działania w obszarze kompetencji sieci sprzedaży oraz narzędzi wsparcia działań sprzedażowych, a także za propozycje wartości w obszarze kredytów.

Jacek Kaczmarek

Jacek Kaczmarek

Dyrektor Departamentu Finansowego PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.

Ekspert rachunkowości zarządczej i kontrolingu biznesowego. Od 18 lat związany z branżą finansową. Drogę zawodową rozpoczynał w funkcjach wsparcia biznesu, wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. Zdobyte doświadczenia i kompetencje przekłada na umiejętność projektowania i wdrażania optymalnych rozwiązań w obszarze kontrolingu i zarządzania finansami w przedsiębiorstwie. W latach 2007-2018 związany z Grupą AXA, gdzie z sukcesem wdrożył między innymi funkcję Kontrolerów Biznesowych wspierających wszystkie linie biznesowe. Od 2018 roku objął stanowisko Dyrektora Finansowego w PFR TFI S.A. Pasjonat wykorzystania technologii informatycznej w biznesie, w tym wizualizacji danych i automatyzacji procesów raportowych w oparciu o hurtownie danych. Członek Fellow CIMA, absolwent SGGW oraz MBA na Akademii Leona Koźmińskiego.

Piotr Miednik

Piotr Miednik

CFO w ValueLogic

Od kilkunastu lat związany z szeroko pojętym zarządzaniem finansami w organizacjach. Podczas kariery realizował projekty z obszaru tworzenia oraz implementacji strategii finansowych, transakcji fuzji i przejęć oraz optymalizacji i automatyzacji procesów biznesowych. Obecnie, jako Interim CFO, wspiera założycieli ValueLogic. Równocześnie współpracuje z Grupą CCC, gdzie w 2018 roku, wspólnie z Zarządem i właścicielem, zrealizował projekty M&A opiewające łącznie na kwotę ok. 160 milionów EUR, następnie prowadził proces PMI (post-merger integration) w Szwajcarskim Voegele Shoes. Zajmował się również strategicznymi projektami z obszaru finansów, controllingu i księgowości, np. przygotowując i wdrażając w Grupie CCC IFRS16 jako tzw. „early adopter” (jedna z pierwszych spółek na GPW). Przez blisko 9 lat pracował bezpośrednio z założycielem i Prezesem w Prima Moda jako Dyrektor Finansowy. Absolwent Akademii Koźmińskiego w Warszawie, posiada certyfikat Kaizen Facilitator (Lean Office), jest przewodniczącym Stowarzyszenia Dyrektorów Finansowych FINEXA na region Dolnośląski.

Marek Młotek-Kucharczyk

Marek Młotek-Kucharczyk

Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy, PEKAES Sp. z o.o.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Staffordshire University w Wielkiej Brytanii. Od 2010 roku jest członkiem Chartered Institute of Management Accountants - od 2012 roku legitymuje się tytułem Fellow Member (FCMA). Brał udział w licznych kursach i szkoleniach z zakresu zarządzania finansami, rachunkowości i podatków.
Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu zarządzania i finansów w polskich i międzynarodowych organizacjach, na różnych szczeblach organizacyjnych. W latach 1996-2004 pracował w CDM Pekao S.A., gdzie odpowiadał za projekty publicznych ofert akcji, obligacji zamiennych i municypalnych, projekty wycen wartości przedsiębiorstw oraz analiz branżowych. W latach 2004-2008 pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Finansowego Inter Cars S.A. Odpowiadał za całość procesów sprawozdawczości finansowej i menedżerskiej. W latach 2008-2010 jako Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu MLP Group S.A. kierował całością procesów finansowych grupy kapitałowej. Od 2010 do 2014 sprawował funkcję Dyrektora Finansowego Inter-Team Sp. z o.o., podmiotu grupy kapitałowej Hella - niemieckiego producenta z branży motoryzacyjnej. W latach 2014-2015 pełnił funkcję Dyrektora Finansowego, Prokurenta PEKAES S.A., kierując całością procesów finansowych oraz procesów wsparcia sprzedaży i operacji, w zakresie IT, zakupów i zarządzania nieruchomościami, a w latach 2016-2017 pełnił funkcję Członka Zarządu Mila S.A. Od 2016 roku Niezależny Członek Rady Nadzorczej Protektor S.A. z siedzibą w Lublinie. W latach 2016-2019 Niezależny Członek Rady Nadzorczej Enter Air S.A. z siedzibą w Warszawie. Od 2017 roku Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy PEKAES Sp. z o.o. z siedzibą w Błoniu.

Agnieszka Popko

Agnieszka Popko

Managing Director, Członek Zarządu ds. Finansowych w ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.o.

Odpowiedzialna za efektywne realizowanie funkcji finansowych ECE w Polsce oraz za zarządzanie i kontrolę od strony rachunkowej i finansowej działalności spółek ECE oraz spółek obsługiwanych przez ECE. Ma 21 lat doświadczenia w obszarach zarządzania finansami w sektorze nieruchomości: akwizycjach, projektach deweloperskich, zarządzaniu nieruchomościami, finansowaniem, raportowaniem wg polskich, niemieckich i międzynarodowych standardów rachunkowości. Z grupą ECE związana jest od kwietnia 2011 roku. Wcześniej pracowała dla międzynarodowych firm z branży nieruchomości, takich jak Globe Trade Centre S.A. (9 lat) and Avestus Real Estate (3 lata) jako Główny Księgowy i Dyrektor Finansowy. Agnieszka Popko posiada tytuły MBA i CIA. Pasjonuje ją praca z ludźmi i tworzenie zespołów.

Urszula Wysocka

Urszula Wysocka

Ekspert ICAN Institute

Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz dyplom Executive Master of Business Administration Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest wykładowcą na WSB. W trakcie kariery naukowej i zawodowej zdobyła doświadczenie w zarządzaniu bankowością we wszystkich jej obszarach. Uczestniczyła w wielu projektach mających na celu poprawę efektywności zarządzania w największych bankach w Polsce. Pracowała w firmach należących do największych grup finansowych na świecie, m.in. w Pekao S.A., Banku Zachodnim WBK S.A. oraz PZU S.A., a także współpracowała z Komisją Nadzoru Finansowego oraz Związkiem Banków Polskich.

Zgłoś udział

Limit miejsc został wyczerpany. Dziękujemy!