W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Klub CFO zaprasza na śniadanie biznesowe

Klub CFO zaprasza na śniadanie biznesowe

W ostatnich latach byliśmy świadkami upadku prawdziwych gigantów biznesu. Wielokrotnie przytaczane przykłady Kodaka, Nokii czy Pontiaca na stałe weszły już do nauki o zarządzaniu jako case’y fatalnych decyzji biznesowych oraz niedostrzeżonych w porę szans i zagrożeń. Menedżerowie znają je doskonale, ale dziś wielu z nich popełnia podobne błędy, nie zdając sobie nawet z tego sprawy. Potrzebują szerszego spojrzenia na zarządzanie ryzykiem.

Już 21 marca podczas spotkania Klubu CFO porozmawiamy o tym, jak firmy mogą zapanować nad niedocenianym ryzykiem strategicznym oraz w jaki sposób dyrektorzy finansowi, dla których ocena ryzyka jest jedną z kluczowych kompetencji, mogą wesprzeć swoje organizacje w tym procesie. Uczestnicy spotkania:

  • dowiedzą się, jak zarządzanie ryzykiem przekłada się na realizację strategii firmy
  • poznają 7 kategorii ryzyka strategicznego wraz z przykładami z różnych branż
  • zobaczą, w jaki sposób przewidywać zagrożenia biznesowe i które z nich przekuwać na nowe szanse wzrostu
  • dowiedzą się, jakie wyzwania czekają na CFO w procesie zarządzania ryzykiem strategicznym od etapu identyfikacji, poprzez zastosowanie procedur i audyt

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Aby dołączyć do uczestników, wystarczy zarejestrować się przez formularz zamieszczony na tej stronie. Zachęcamy jednak, aby już dziś zarezerwować swoje miejsce – liczba miejsc jest ograniczona.

UWAGA: członkowie Klubu CFO otrzymają Przewodnik menedżera po ryzyku strategicznym składający się z 6 praktycznych kroków. Zostanie on wysłany drogą elektroniczną po spotkaniu (w formie pliku PDF).

Partnerzy i organizatorzy

HBRP
ICAN
Cima
KPMG
Volvo
Milennim Bank
TMF GROUP

Program spotkania

09.00 - 09.30

Rejestracja uczestników

09.30 - 09.50

Ryzyko strategiczne – czym jest i dlaczego firmy mają trudności, by nim zarządzać?
dr Urszula Wysocka, dyrektor rozwoju biznesu w ICAN Institute, opiekun merytoryczny Klubu CFO

09.50 - 10.20

Prelekcja
Wyzwania CFO w zarządzaniu ryzykiem
Alicja Dworowska, ACMA, CGMA, Dyrektor Finansowy w Synexus Clinical Research Ltd.

10.20 - 11.20

Debata
Zarządzanie ryzykiem i jego wpływ na realizację strategii firmy – perspektywa CFO z różnych branż

11.20 - 12.00

Networking

Poznaj naszych prelegentów:

Urszula Wysocka

Urszula Wysocka

Dyrektor rozwoju biznesu w ICAN Institute

Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz dyplom Executive Master of Business Administration Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest wykładowcą na WSB. W ICAN Institute odpowiada za rozwój programu ICAN Business Advisor oraz innych programów dla menedżerów i pracowników instytucji finansowych. W trakcie kariery naukowej i zawodowej zdobyła doświadczenie w zarządzaniu bankowością we wszystkich jej obszarach. Uczestniczyła w wielu projektach mających na celu poprawę efektywności zarządzania w największych bankach w Polsce. Pracowała w firmach należących do największych grup finansowych na świecie, m.in. w Pekao S.A., Banku Zachodnim WBK S.A. oraz PZU S.A., a także współpracowała z Komisją Nadzoru Finansowego oraz Związkiem Banków Polskich.

Alicja Dworowska

Alicja Dworowska, ACMA, CGMA

Dyrektor Finansowy w Synexus Clinical Research Ltd

Otwarta na innowacyjne pomysły, ciekawa świata i ludzi liderka, wdrażająca najlepsze wzorce zrównoważonego rozwoju podpatrzone podczas kilkuletniej pracy w Danii oraz we Włoszech. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz międzynarodowego programu CEMS Master’s in International Management na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie. Członkini międzynarodowego stowarzyszenia Chartered Institute of Management Accountants zrzeszającego specjalistów w obszarze rachunkowości zarządczej CIMA. Aktywna propagatorka edukacji podyplomowej w obszarze finansów i zarządzania. Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w różnych obszarach finansów zdobyte w branży farmaceutycznej w firmie Novo Nordisk oraz w branży IT w spółkach firmy Hewlett-Packard. Obecnie Dyrektor Finansowy w Synexus Clinical Research Ltd.

Agnieszka Zdrzałka

Agnieszka Zdrzałka

Zastępca Dyrektora CUW (Centrum Usług Wspólnych) ds. Finansowania i Kontroli w Grupie Wróbel (dealer marki Mercedes i Mazda)

Zdecydowana większość jej kariery zawodowej koncentrowała się wokół bankowości. Ostatnich 5 lat spędziła w Grupie Santander, gdzie zarządzała portfelem kredytowym klientów korporacyjnych, w tym analizą finansową i oceną ryzyka, a także podejmowaniem decyzji kredytowych dotyczących finansowania. Silna potrzeba zmiany i chęć dalszego rozwoju również w innych obszarach spowodowała, ze od lipca 2018 r. związała się z jedną z największych w regionie firm dealerskich – Grupą Wróbel, gdzie odpowiada za relacje z instytucjami finansowymi, finanse i kontroling, administrację nieruchomościami oraz bezpieczeństwo i jakość danych.

Paweł Zieliński

Paweł Zieliński

Członek Zarządu/CFO Bilfinger SE E&M Continental Europe, MULTiSERWIS Sp. z o.o.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, finansami zajmujący się od 23 lat. W polskim oddziale Bilfinger odpowiada za dwie organizacje zatrudniające łącznie 4200 osób. Pod jego okiem pracownicy wykonują – w ponad dwudziestu krajach – specjalistyczne usługi z zakresu budownictwa przemysłowego. Optymista fascynujący się wspinaczką wysokogórską, oraz fotografią. Pasjonat podróży z plecakiem.

Piotr Tokarczuk

Piotr Tokarczuk

Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy TIM S.A. we Wrocławiu oraz Członek Rad Nadzorczych Spółek GK TIM: 3LP S.A., Rotopino PL S.A.

Manager wyższego szczebla z 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania finansami, w tym m.in. zarządzania płynnością rynków finansowych, budżetowania, kontrolingu i optymalizacji kosztowej w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych. Twórca strategii finansowej międzynarodowej grupy kapitałowej oraz lider zespołu wdrażającego. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, integrowaniu, nadzorowaniu i optymalizacji działalności grupy kapitałowej, a ponadto specjalistyczne kompetencje w pozyskiwaniu kapitału, zarządzaniu przepływami pieniężnymi oraz ryzykiem rynkowym i kredytowym.

Rafał Nadolny

Rafał Nadolny

Commercial Director, TMF Poland

Absolwent prawa na Uniwesytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe Uniwesytetu Ekonomicznego w Krakowie z zakresu prawa gospodarczego. Do TMF Poland dołączył w 2015 roku jako Commercial Director. Posiada rozległe doświadczenie w optymalizacji procesów księgowych, kadrowych i płacowych dla kluczowych klientów. W swojej pracy skupia się na udoskonalaniu rozwiązań z zakresu outsourcingu i dostosowaniu ich zgodnie z oczekiwaniami klientów. Realizował projekty outsourcingowe dla wielu podmiotów z branży SSC/BPO oraz globalnych spółek doradczych.

Zgłoś udział

Rejestracja zakończona, dziękujemy.